maandag 8 juni 2009

slapeloosheid

en wat doet een mens in -het midden van- de nacht?
U kan zich waarschijnlijk allerhande leuke dingen voorstellen, maar ik... ik lees mijn blog gewoon eens opnieuw en herinner me weer een heleboel leuke ervaringen, die mijn verblijf in Japan me geschonken heeft.

Vandaag (eigenlijk al gisteren) ben ik exact 9 maanden weg uit België. Het lijkt zo lang, maar eigenlijk is het toch in een mum van tijd (あっという間に, atto iuu ma ni) gepasseerd.
Ik bedacht mezelf vandaag ook dat ik ongeveer een jaar geleden bericht kreeg dat ik toegelaten was om een jaar te gaan studeren aan Waseda University, en hupsa, het "jaar" zit er bijna op.
Voor ik het weet ben ik oud en versleten, あっという間に・・・ :)

Jaja, de tijd vliegt, maar, de laatste loodjes wegen het zwaarst~
Nog 6 weken, en ik ben weer thuis!

-slaapwel-

1 opmerking:

Dimitri zei

Slaapzacht lieve schat!! :)
't idd niet zo lang meer, maar goed ook!

Kus!!